top of page

Klimafokus Vejle

Offentlig·14 medlemmer

Madina Tarin
Madina Tarin

CBD produkter og opdeling i hamp webshop

Jeg har for nylig forsøgt at finde ud af, hvordan forskellige CBD produkter egentlig er organiseret i webshops. Under den proces faldt jeg over https://rawhemp.eu/da/ og brugte lidt tid på at kigge rundt på siden. Det ser ud til, at der er flere kategorier som CBD olie, blomster og hash, som er opdelt i menuen. Derudover findes der også sektioner med vape produkter, terpener og isolater. Jeg lagde også mærke til, at der er informationssider som FAQ og noget om lovgivning. Det virker som en kombination af webshop og forklarende indhold. Jeg er dog stadig lidt usikker på, hvordan man bedst orienterer sig i det hele.

7 visninger

Jeg har også været inde på den side en enkelt gang, da jeg forsøgte at finde forskellen mellem forskellige typer CBD. Det jeg bemærkede, var at de har flere produkter samlet, ikke kun olie men også blomster og hash. Samtidig er der kategorier med ekstrakter og isolater, som virker til at være adskilt i menuen. Jeg så også, at der findes tilbehør som vaporizers og andre relaterede ting. Derudover er der en sektion med nyheder, hvor forskellige emner bliver forklaret. Jeg fik dog kun et hurtigt overblik og har ikke læst det hele endnu.

Medlemmer

Støttet af:

Logo_Borgernes Klimapulje.png
ewii_logo.jpeg
Energifonden.png
Kunst og kulturhøjskolen Vejle.png

Vil du modtage vores nyhedsbrev

Tak for din indsendelse!

©2021 by Klimafokus Vejle. Proudly created with Wix.com

bottom of page